پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
سرخط خبرها

نتیجه بازی لیورپول و آژاکس+ ویدئو خلاصه بازی و نتایج لیگ قهرمانان اروپا| فرار کلوپ و شاگردان از بحران؟

  • کد خبر: ۱۲۵۵۲۹
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵
نتیجه بازی لیورپول و آژاکس+ ویدئو خلاصه بازی و نتایج لیگ قهرمانان اروپا| فرار کلوپ و شاگردان از بحران؟
تیم فوتبال لیورپول موفق شد آژاکس را شکست دهد و به خروج از بحران امیدوار باشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال لیورپول موفق شد پس از شکست سنگین مقابل ناپولی در هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا، مقابل آژاکس با گل به موقع ماتیپ با نتیجه دو بر یک پیروز شود تا همچنان به صعود از مرحله گروهی امیدوار باقی بماند.

در ابتدا صلاح برای تیم لیورپول گلزنی کرد، اما در ادامه کودوس گل مساوی را برای آژاکس به ثمر رساند. به این ترتیب لیورپول و آژاکس هر دو با سه امتیاز در رده های دوم و سوم جدول جای گرفتند.

دیدار ناپولی دیگر تیم گروه نیزفردا شب برگزار می شود.

همچنین در سایر دیدارها اتلتیکومادرید با نتیجه دو بر صفر مقابل لورکوزن شکست خورد و بروژ بلژیک هم موفق شد در شب غیبت مهدی طارمی، ستاره ایرانی پرتغالی‌ها با چهار گل پورتو را در هم بکوبد.

طارمی در بازی قبلی تیمش مقابل اتلتیکو به خاطر تمارض کارت زرد دوم گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. تاتنهام نیز در دیداری یک طرفه همه جور موقعیتی روی دروازه اسپورتینگ ساخت، اما در نهایت با دو گل دقیقه آخری مقابل حریف پرتغالی خود شکست خورد.

اینتراخت هم با یک گل از سد مارسی گذشت. اینتر هم با دو گل از سد ویتوریا پلژن گذشت و بایرن هم با نتیجه مشابه بارسا را شکست داد.

ویدئو خلاصه بازی لیورپول و آژاکس+ فیلم گل ماتیپ و صلاح

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->